در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
تنها در صورتی که کالای شما دارای نقص فنی در زمان تحویل باشد ، شرکت با توجه به...
3 سال قبل
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
۱٫وارد سایت جی تی آر شوید. ۲٫روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. ۳٫در این قسمت با زدن...
3 سال قبل
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
پرداخت در محل بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان...
3 سال قبل
چطور  سفارش خود را ثبت کنم؟
چطور سفارش خود را ثبت کنم؟
۱٫وارد پروفایل خود شوید. ۲٫محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. ۳٫ روی ” افزودن به سبد خرید”...
3 سال قبل
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.
3 سال قبل
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
۱٫ با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. ۲٫ روی گزینه “پروفایل”...
3 سال قبل